2014 m. sausio 30 d., ketvirtadienis

Aš gavau dovanų!!!!!!


Vakar vakare grįžtant iš kino (out of topic žiūrėjau lenkišką kiną su prancūziškais subtitrais, jaučiuos toookia poliglotė J) mane iš pasalų užpuolė kalėdos. Jos tyliai įsėlino į pašto dėžutę ir laukė tinkamos progos nutverti už rankos ir įkrėsti dovanų. Kaip ir dera tokių netikėtų išpuolių proga, kaip reikalas susijaudinau, sutrikau, pasimečiau, biškiliuką išsigandau ir vis savęs perklausinėjau ar ištikrųjų vat šitaip galėjo nutikti, ir už ką man šitaip... Situaciją stabilizavo Daiva (mūsų namuose, dėl mokslininkams nežinomų priežasčių, žinoma kaip geltonaupėpakeliui), patikinusi, kad visos tos dovanos tikraitikrai man skirtos. Atseit, čia padrąsinimo prizas už tai, kad nepasigėdijau viešai prisipažinti kaip stipriai norėjau į SWAP atrakcionų parką.

dovanų krūva

Kokios Dovanos man nutiko!! Beveilyčiau jas pasidėti į sekcijos nuolatinę ekspoziciją, jei tokią turėčiau. Dabar visas gėris išeksponuotos laikinoje parodoje ant any laisvo paviršiaus. Kai tik pasisuku pasitikrinti ar tikraitikrai gavau šitiek gero ir gražaus, gerumas pakaso pagurklį „jėzusmarija kaip gražu, miela, šilta, tikra etc.“. Aš čia apseisiu be tikslesnės inventorizacijos (kad kartais, ko iš pasalų neužpultų padauža Pavyduliukas). Dovanų gavau spalvotą, galutinį ir neatmazinamą argumentą susiimti, imti ir išmokti siuvinėti. Dar šią savaitę susiieškosiu siuvinėjomo elementorių ir siuvinėjimo lankelį.
 
koookios spalvos. nuotraukoje nesimato, bet tie siūlai dar ir kvepia. 

Vietoj moralo. Jau antrą savaitę mokinuosi Coursera interneto amžiaus universitete. Lankau Buitinės moralės kursą (Moralities of Everyday Life) ir ten moralės profesorius iš Yale‘io vis bando prakišti idėją, kad žmonės yra iš prigimties geri, esą net nieko apie gyvenimą nesuprantančius kūdikius traukia prie gerų ir teisingų darbų (kūdikių geri darbai matuojami sutelkto žvilgsnio sekundėmis). Aš kaip mokslų ragavusi asaba, be to, iš protėvių paveldėjusi padorius valstietiško įtarumo išteklius, to profesoriaus išvedžiojamų neėmiau už gryną pinigą – du eksperimentai dar ne priežastis kaip faktą užskaityti Russo romantiškus pasvaičiojimus. Tai vat. Vakar gavau asmenišką daiktinį įrodymą, kad žmones tikraitikrai traukia prie gražių darbų. Manau pajėgsiu susitaikyti su idėja, kad ir romantikams išsprūsdavo viena kita teisinga įžvalga.

p.s. šį kartą pašto pelės buvo neįtikėtinai nuosaikios, pasitenkino mažulyte mandagumo skylute.

4 komentarai:

  1. bet žinok, gali ir nesiuvinėti, gali tik turėti, man svarbiausia, kad namuose pusė milimetro atlaisvėjo nuo atsargų :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. na taip, gražaus materiolo turėjimas pats savaime yra malonus užsiėmimas, bet aš dar ir pasinaudosiu šita gražia proga susikaupti ties "vat dabar tai jau ištikrųjų imsiu ir išmoksiu!" :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. tarpo kitko, man labai patinka ta geltonaupė :))

    AtsakytiPanaikinti
  4. tai labai gerai, kad patinka :). Kurį laiką bandžiau vyrą raidelių pamokyti (ale, net jei paveiksliuke yra valtis, o pirma raidelė yra G, nu nebūtinai reiškia, kad parašyta geltona upė), bet po to pati paraidžiui skaityt pamiršau :D.

    AtsakytiPanaikinti